Nor LinesNOR Lines Norway AS

Reklamasjon og klage

Om du skal fremme reklamasjon og/eller en klage, kan du raskt og enkelt fylle ut skjemaet nedenfor. 

Reklamasjon skal fremmes av oppdragsgiver (oppdragsgiver er den som betaler frakten - for eksempel selger eller avsender ). Dersom mottaker oppdager skade eller manko må oppdragsgiver informeres snarest mulig om dette.

Reklamasjonsskjema

Kontaktopplysninger

1. Kontaktopplysninger

Det er oppdragsgiver/fraktbetaler som skal fremme krav.

Hvem fremmer du reklamasjonskravet som: 
100 characters left
Sendingsopplysninger

2. Sendingsopplysninger

100 characters left
Reklamasjonen gjelder: 
Ble skaden anmerket av kunde ved utlevering: 
1000 characters left
Krav

3. Krav

Dokumentasjon

4. Dokumentasjon

Vedlegg kan ikke være over 20 MB. For å velge flere filer samtidig holder du nede CTRL- eller SHIFT-tasten mens du velger (Maks 5).

Du kan også søke med kollinummer(SSCC).